پلاک کوبی منازل خانواده شهدای مدافع حرم

مراسم پلاک کوبی منازل خانواده شهیدان اعطایی و فرزانه از شهدای مدافع حرم با حضور شهردار منطقه 9 و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم پلاک کوبی منازل خانواده شهیدان اعطایی و فرزانه از شهدای مدافع حرم با حضور شهردار منطقه 9 و دیگر مسئولان برگزار شد.

مراسم پلاک کوبی منازل خانواده شهیدان اعطایی و فرزانه برگزار شد.

محسنی، شهردار منطقه 9 در حاشیه مراسم پلاک کوبی با اشاره به برنامه های شهرداری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: منطقه 9 حدود 700 شهید در راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین 9 شهید در راه دفاع از اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) تقدیم کرده و این بخش از پایتخت در دوران انقلاب، گذر انقلابیون بوده و دارای بافتی مذهبی است.

وی افزود: بی تردید تمامی این پیشرفت ها در سطوح مختلف اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و نظامی، هنری و ورزشی و ... را مدیون همین شهدا هستیم و گرامیداشت یاد و خاطره آنها به هر نحوی بر عهده ما و وظیفه اصلی ماست و طرح های مختلفی را برای این کار دنبال می کنیم.

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: کاشت نهال و نامگذاری معابر به نام شهدا، اجرای طرح های نقاشی دیواری و پلاک کوبی در راستای پاسداشت نام شهدا و ارج نهادن به همت بلندشان ستودنی است و به یاد استقامت و پایداری شهدای والامقام انجام می شود و همواره در برنامه های مناسبتی و به ویژه اعزام کاروان راهیان نور ، ترویج فرهنگ شهادت در سرلوحه تمامی فعالیت ها است.

وی اذعان داشت: همواره در برنامه های افتتاح پروژه و طرح های شهری یاد و خاطره شهیدان را گرامی می داریم و حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در این برنامه ها موجب برکت و رحمت است.

محسنی ادامه داد: اوایل مرداد ماه امسال هم برای افتتاح یکی از فازهای جنوبی امتداد بزرگراه یادگار امام که با حضور شهردار تهران برگزار شد ، از خانواده معظم شهدای مدافع حرم دعوت بعمل آمد و پروژه رمپ و لوپ یادگار به دستان پسر شهید ابراهیمی از شهدای مدافع حرم افتتاح شد.

برپایه این گزارش، 9 شهید مدافع حرم منطقه 9، شهیدان دهقان امیری، رزاقی، فرزانه، اعطایی، محمدخانی، مدواری، جبلی، ابراهیمی و الله کرم هستند که در یکسال اخیر در سوریه به شهادت رسیده اند. 
منبع: میزان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.