اصفهان؛

ملت ایران اجازه اجرای برنامه‌های دشمن تحت عنوان "نفوذ" را نمی‌دهد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت:تداوم راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان به واسطه نه گفتن و اطاعت نکردن از دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در کنگره سرداران و شهدای شهر شاهد نمونه کشور(دُرچه) با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جهاد اصغر است، دورانی که ملت ایران با فرمان امام راحل به عنوان واجب کفایی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دوران کنونی را دوران جهاد کبیر معرفی کردند، افزود: تداوم راه شهدا و تداوم پیشرفت انقلاب اسلامی در گرو جهاد کبیر است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: تداوم راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان به واسطه نه گفتن و اطاعت نکردن از دشمن است، البته به این معنا نیست که دشمن دستوری داده و ما نه بگوییم، بلکه برنامه‌های دشمن را باید شناخت و اجازه ندهیم که این برنامه‌های موذیانه با استفاده از ابزارهای مختلف تحت راهبرد نفوذ شکل بگیرد.

وی گفت: دشمن در حمله نظامی نتوانست به اهداف خود دست یابد و نقشه‌ها و برنامه‌های مختلف آن، پس از دوران دفاع مقدس با سیاست‌های مقام معظم رهبری نقش بر آب شد، اما امرروز دشمنان ما قصد دارند با هزینه کم و با تزویر و با تکیه بر مذاکره، دیپلماسی و نفوذ در کشور، برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دموکرات‌ها متخصصان حرفه‌ای مذاکره هستند، تصریح کرد: در ابتدای روی کار آمدن اوباما، سناتور مک کین، 5 مؤلفه حمله نظامی، گسترش و تشدید تحریم‌ها، استفاده از نقاط آشوب و بلوا، کودتای مخملی و دیپلماسی و مذاکره را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به اوباما پیشنهاد داد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری آمریکایی‌ها دست چدنی خود را در دستکش مخملی پنهان کرده‌اند، گفت: شهدای مدافع حرم در جبهه نظامی به منظور حفظ محور مقاومت در جهاد اصغر شرکت می‌کنند و ما باید همان‌گونه که دوران دفاع مقدس را به گنجینه تمام نشدنی تبدیل کردیم امروز نیز در جنگ اقتصادی با باور «ما می‌توانیم» و راهبرد اقتصاد مقاومتی این جنگ را به فرصتی برای خود تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) بیان کرد: در واقعه غدیرخم، حقیقیت غیرقابل انکار که در کتب اهل تسنن به فراوانی آمده است با توطئه عده‌ای، تحریف شد و مسیر تاریخ تغییر کرد و حکومت اسلامی به یک حکومت اشرافی اموی تبدیل شد، از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود فرمودند که مختصات جمهوری اسلامی باید با مختصات حکومت علوی تطابق داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون هر جا به مختصات حکومت علوی عمل شده همچون دوران دفاع مقدس، موفق بوده‌ایم اما در جاهایی که موفقیت نداشته‌ایم، به مدل غربی عمل شده که موضوع بانکداری و واردات کالای خارجی نمونه‌ای از عمل نکردن به مختصات حکومت علوی است.

سردار سلیمانی استمرار راه شهدا را اطاعت نکردن از دشمن دانست و گفت: با تکیه بر فرهنگ غدیر و با مدیریت ولایت فقیه می‌توان بر دشمنان فائق شد، این همان تداوم راه شهدا است تا ایران اسلامی دارای عزت و سعادت و امنیت بیش از پیش بوده و دروازه‌ای برای عبور جهان اسلامی از خطرات کنونی باشد.

وی با بیان اینکه امنیت ما ریشه در خون سرخ شهدا دارد، تصریح کرد: جوانان انقلابی و فداکار که امام راحل را ندیده‌اند در همه صحنه‌ها حضور داشته و ملت ایران در کنار مسئولان در اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب تا نهایت جان از مجاهدت دریغ نمی‌کنند.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از کنگره سرداران و شهدای شهر شاهد نمونه کشور(درچه) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) و جمعی از مسئولان شهر درچه، از کتاب «سلام دایی جون» نوشته اکرم‌السادات موسوی با موضوع خاطرات و زندگینامه شهید ابراهیم براتی، کتاب «سید بلبلی» نوشته حجت شاه محمدی درباره خاطرات سید علی موسوی از یادگاران غواصان شهید، کتاب «هجرت تا بهشت 1 و 2» نوشته فاطمه علی‌پور درباره شهید مدافع حرم سید سجاد حسینی و شهید سید یحیی براتی و قطعه موسیقی با خوانندگی امیر محمد جزینی با موضوع شهر شاهد نمونه کشور رونمایی شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.