کرمان؛

بیان رشادت های دفاع مقدّس، درقالب نمایش و داستان سرایی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آثار هنری امکان قابل توجّهی، برای انتقال بسیاری از ناگفته های جنگ تحمیلی، به نسل جوان دارا هستند.

بیان رشادت های دفاع مقدّس، درقالب نمایش و داستان سراییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، با اشاره به اهمّیّت تبیین و معرّفی هرچه بیشتر فرهنگ جبهه و شهادت در سطح جامعه، گفت: همه ما فارغ از هر جایگاه و مسئولّیّتی که داریم ،لازم است در تمام طول سال و به ویژه در هفته دفاع مقدّس، تلاش کنیم تا حجم عظیمی از ایثار، رشادت و جوانمردی هایی تبلور یافته در طول هشتت سال دفاع مقدّس در سراسر ایران را یادآور شویم.

وی افزود: در مجموع از سوی این اداره کل، ١٨ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که در قالب نزدیک به ٤٠ برنامه اجرایی، فرهنگی و هنری در طول هفته دفاع مقدّس برگزار می شود.

علیزاده، برگزاری هشت شب شعر و خاطره، شش نمایشگاه عکس، اجرای چهار نمایش، برگزاری‌ دو مسابقه ‍‌ داستان نویسی‌ با موضوعات‌هفته‌دفاع مقدّس، برگزاری دو مسابقه کتابخوانی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای دو شب موسیقی را از برنامه هایی عنوان کرد که قرار است، در این هفته اجرایی شود .

انتهای پیام / ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار