ایلام؛

آیین بازگشایی مدارس

آيين بازگشايی مدارس در سال تحصيلی 95-94 با حضور استاندار در در هنرستان فاطمیه شهر ایلام آغاز شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید در آیین آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و بازگشایی مدارس در هنرستان فاطمیه با اشاره به طرح پرسش مهر رئیس جمهوری گفت : چنانچه جنگ علیه ایران اسلامی تحمیل شود همه ملت به پا خواسته و مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی افزود: مردم استان به کسب علم و دانش علاقه خاصی دارند و از نظر آمار دانشجویان و دانش آموزان در ردیف استان های برتر کشور هستند.

استاندار با اشاره به علاقه دانش آموزان استان برای تحصیل در رشته تجربی اظهار کرد: کشور به مشاغل و فرصت های فنی نیز نیازمند است بنابراین هدایت دانش آموزان به سوی این رشته ها باید گسترش پیدا کند.

مروارید با اشاره به آغاز مرحله اینترنتی شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دانش آموزان خواست والدین خود را برای مشارکت در این طرح تشویق و ترغیب کنند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای استخدام در کشور و اینکه از پذیرش زنان در برخی رشته ها ممانعت بعمل آمده است، گفت: رئیس جمهوری دستور توقیف این استخدام ها را صادر کرده و بر رعایت حق برابر میان زنان و مردان تاکید کردند.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.