ایلام؛

تقویت منبع فکری دانش آموزان

مدیرکل مدارس و مراکزغیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: فضا و شبکه های اجتماعی درکنارکتاب به تقویت منبع فکری آنهاکمک می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مجتبی زینی وند در آیین بازگشایی مدارس استان در ایوان اعلام کرد: اگر همه عوامل تاثیرگذار در عرصه اجتماعی به کمک آموزش و پرورش نیایند نه تنها حضور در شبکه های مجازی موثر و مفید نخواهد بود بلکه به تهدیدی برای دانش آموزان و خانواده های آنها تبدیل می شود.

وی گفت : تجربه کشورهای موفق در امر آموزش و پرورش نشان می دهد مشارکت مردم و مسئولان این جوامع در امور تعیلم و تربیت بعنوان بزرگترین نهاد آموزشی با اثر بخشی چشمگیر و ارائه خدمات بهتر همراه بوده است.

زینی وند تاکید کرد: آموزش و پرورش مدار تحول و محور توسعه و مهمترین ابزار برای پیشرفت همه جانبه هر جامعه ای است و امروزه یکی از شاخصه های توسعه، کیفیت آموزش و چگونگی برنامه ریزی صحیح آموزشی و تربیتی است که نشان می دهد یک جامعه تا چه میزان به توسعه پایدار نزدیک است.

وی در ادامه به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اشاره و ابراز امیدواری کرد در کلاس ها و کتاب های درسی بتوانیم گوشه ای از دلاورمردی و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای دانش آموزان که زمان جنگ را درک نکرده اند به روشنی بیان کنیم.








 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.