اهواز؛

حمایت از صنعتگران دزفولی

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: تمام ما در مدیریت شهرستان وظیفه داریم تا زمینه ساز پیشرفت و موفقیت صنعتگران دزفول باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عظیم سرافراز،رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در حاشیه بازدید مسئولان از نخستین جشنواره تخصصی صنایع دستی شمال خوزستان در پارک دولت دزفول اظهار کرد: انجمن های فرهنگی، هنری و صنایع دستی دزفول باید به صورت متمرکز با ادارات زیرمجموعه خود به معرفی ظرفیت های دزفول بپردازند.

وی افزود: در این صورت ما به عنوان مدیریت شهری آماده هستیم تا منازل تاریخی موجود در بافت تاریخی را به صورت گروهی برای انجام فعالیت ها در اختیار این انجمن ها قرار دهیم تا حفظ و نگهداری از اماکن بافت تاریخی برعهده هنرمندان و صنعتگران باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول عنوان کرد: هنرمندان و صنعتگرانی که بتوانند با افتخارات خود دزفول را در سطح کشور و جهان معرفی کنند مورد حمایت شورای شهر و شهرداری دزفول قرار خواهند گرفت.

سرافراز بیان داشت: بنابراین اگر صنعتگران دزفولی طرح و یا پیشنهادی برای موفقیت و معرفی دزفول در جشنواره ها و نمایشگاه های کشوری و خارجی داشته باشند می توانند با حضور در شورای شهر طرح خود را با ما در میان بگذارند تا در صورت تایید از نظر مالی و امکانات و حتی معرفی مورد حمایت قرار بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، خواستار مشارکت انجمن های مردم نهاد دزفول برای توسعه و معرفی صنایع دستی و گردشگری دزفول شد و گفت: دزفول این پتانسیل را دارد که در سطح بین المللی شناخته شود، بنابراین باید با همکاری و ایجاد بسترهای مناسب راه را برای رسیدن به این مهم هموار کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.