حمایت فرمانداری دزفول از حوزه صنعت و صنعتگران

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: فرمانداری در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه این شهرستان، از حوزه صنعت و صنعتگران حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمایت فرمانداری دزفول از حوزه صنعت و صنعتگرانعلی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: حوزه صنعت پس از حوزه کشاورزی دومین پتانسیل شهرستان در زمینه اشتغال است و این فرمانداری در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان، از حوزه صنعت و صنعتگران به صورت تمام قد حمایت می‌کند.

او بیان داشت: تعداد زیادی از کارگاه‌ها، کارخانجات و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی دزفول در زمینه ارزآوری، صادرات و تولید محصولات تک و برند موفق به دریافت مقام‌های برتر در سطح کشور و استان شده‌اند.

فرهمند پور افزود:ه رفع این مشکلات همواره مورد توجه مدیر شهرک‌های صنعتی استان و همچنین مدیر جدید این شهرک‌ها که تا پیش از این به عنوان سرپرست فعالیت می‌کرد، بوده است که این یک نکته مثبت محسوب می‌شود و با تثبیت مدیریت شهرک‌های صنعتی، شاهد فعال‌تر شدن بخش‌های مختلف این شهرک‌ها باشیم و مشکلات جزئی که در مسیر فعالیت و تولید کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی است با یک برنامه‌ریزی دقیق برطرف شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: این پتانسیل در دزفول وجود دارد که شرکت‌هایی که چرخه فعالیت آنان به دلایل مختلف متوقف شده است، دوباره احیا شود؛ بنابراین در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت بگیرد و باید بتوانیم گام‌های مؤثری را در حوزه اشتغال شهرستان برداریم در این مسیر فرمانداری دزفول نیز تمام قد از صنعت و صنعتگران حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.