در واکنش به خواب جدید تعزیرات؛

نظارت موردی وزارت بهداشت با اجرت نامشروع پزشکان

قائم مقام وزیر بهداشت بیان کرد: نظارت بر تک تک پرونده‌های تخلفات پزشکی امکان‌پذیر نیست اما این اقدام به صورت موردی توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود.

ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به خواب جدید تعزیرات‌ برای پزشکان متخلف‌ و برخورد این ارگان با صورت حساب‌های ساختگی، خود ارجائی‌ و اجرت نامشروع پزشکان بیان کرد: نظارت‌ها مرتب توسط وزارت بهداشت و سایر ارگان‌های مسئول انجام می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: البته نظارت بر تک تک پرونده‌ها امکان‌پذیر نیست و اغلب ارگان‌های مسئول به صورت تصادفی این وظیفه را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نقش بیمه‌ها در این امر عنوان کرد: تمام پرداخت‌های دولتی توسط بیمه‌های پایه انجام می‌شود و قسمت عمده‌ای از پرداخت‌های بخش خصوصی نیز از طریق بیمه‌های تکمیلی صورت می‌گیرد در همین راستا به طور معمول سازمان‌های بیمه‌گر پرونده‌ها را بررسی می‌کنند.

حریرچی‌ یادآور شد: وزارت بهداشت و سازمان‌های مرتبط به صورت موردی بررسی خود را انجام داده و مردم نیز می‌توانند این تخلفات را از طریق سامانه 1690 به اطلاع برسانند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
هر چیزی که کنترل ونظارت نداشته باشد فساد اور است
آخرین اخبار