کرمان؛

استقبال از نشستهای کتابخوانی در کرمان

برگزاری نشستهای کتابخوانی در کرمان با استقبال علاقندان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اعلام این مطلب گفت: در این نشست ها که تحت عنوان "کتابخوان" برگزار میشود اعضای کتابخانه های عمومی سطح استان در محل کتابخانه گردهم آمده و چکیده ای از محتوای تازه ترین کتابی را که مطالعه کرده اند برای دیگر اعضا بازگو میکنند .

وی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته بیش از 350 نشست کتابخوان در کتابخانه های عمومی استان کرمان برگزار شد گفت :در اجرای این طرح اولویت با کتاب هایی است که برای عموم مردم قابل درک باشد و طیف گسترده ای از مخاطبان را به مطالعه علاقمند کند.

وی هدف از برگزاری نشست های کتاب خوان را گسترش فرهنگ مطالعه مفید دانست و گفت : این نشستها با تلاش کتابداران و با حضور اعضای فعال کتابخانه های عمومی در سطوح مختلف اعم از بزرگسال، کودک و نوجوان، اقشار خاص، و یا موضوعات تخصصی برگزار می شود که تازه ترین نشست تخصصی این طرح با محوریت مطالعات دفاع مقدس و با حضور صاحبنظران، اساتید، شعرا و علاقمندان به حوزه ادبیات پایداری در محل کتابخانه مرکزی کرمان برگزار شد. طرح برگزاری سلسله نشست های کتاب خوان از خرداد سال 1394 در کرمان آغاز شده است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار