رضا لک: برنده دیدار ایران و روسیه قهرمان جام جهانی است

سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: این جام، جام شگفتی‌ها بوده است و تیم‌ها از لحاظ سطح کیفی بسیار به هم نزدیک شده‌اند.

رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شرایط تیم ملی فوتسال در مسابقات جام‌جهانی گفت: خوشبختانه بر خلاف شروع بدی که در مسابقات جام‌جهانی داشتیم، تیم بعد از دیدار با برزیل شکل گرفت و عملکردش بهتر شد و از لحاظ روحی به شرایط آرمانی رسید و در دیدار مقابل پاراگوئه توانست با مدیریت بازی، ایجاد موقعیت کند و  نمایش یک بازی بی نقص پیروزی میدان باشد.


وی در خصوص شرایط جام‌جهانی ادامه داد: این جام، جام شگفتی‌ها بوده است و تیم‌ها از لحاظ سطح کیفی بسیار به هم نزدیک شده‌اند، تیم‌های بزرگ مشغول پوست اندازی هستند و در این جام تیم‌های چون ایران و روسیه شانس زیادی برای قهرمانی دارند.


لک در همین خصوص افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های بزرگ در حال تغییر هستند و تیم‌های چون برزیل، اسپانیا و ایتالیا در دورهای بعد با بازیکنان جدید و جوان وارد مسابقات خواهند شد البته نباید فراموش کرد در این دوره از مسابقات با توجه به محدودیت‌های تاکتیکی که بوجود آمده تیم‌ها مجبور هستند از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های ویژه برای بدست آوردن پیروزی استفاده کنند و حضور ایران و پاراگوئه در این مرحله نشان دهنده همین موضوع است. البته وجود بازیکنان تکنیکی و خلاق هم بسیار تاثیر گذار است.


سرمربی باشگاه گیتی پسند اصفهان در مورد شرایط بازی با روسیه گفت: روسیه از لحاظ تاکتیکی و قدرت بدنی  تیم بسیار خوبی است و با توجه به پیروزی اخیر آنها در مقابل اسپانیا و نایب قهرمانی در مسابقات یورو می‌توان متوجه شد که تیم بسیار خوبی هستند، البته در سال‌های اخیر تیم ملی ما با روسیه بازی‌های بسیاری را انجام داده و هم دو طرف از هم شناخت بسیار خوبی دارند و این موضوع می‌تواند به بچه‌های ما کمک کند. تیم ما هم می‌تواند با یک ریکاوری 2 روزه و تمرکز بر کارهای دفاعی خصوصا دفاع ضربات آزاد و کرنرها جلوی تیم روسیه بایستد و راهی فینال مسابقات شود، تیم روسیه هم در کار دفاعی مشکل دارد و این موضوع نیز می‌تواند به ما کمک کند.


رضا لک در پایان در خصوص شرایط بازیکنان تیم ملی بیان داشت: خوشبختانه تمامی بازیکنان ما تاثیر مثبتی در بازی‌های تیم ملی داشتند به طور مثال اسماعیل‌پور در دو بازی مقابل تیم‌های برزیل و پاراگوئه بسیار عالی بود، حسن زاده به عنوان بازی ساز در تمامی بازی‌ها بسیار تاثیر گذار ظاهر شد و حضور محمد کشاورز و تجربه بالا وی بسیار به تیم ملی کمک کرد، معتقدم که این نفرات در بازی با روسیه می‌توانند بسیار به ما کمک کنند و برنده این دیدار به احتمال فراوان قهرمان این دوره از مسابقات خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار