همدان؛

تغییر نام ورزشگاه ملت همدان به نام شهید شمسی پور

ورزشگاه قدیمی ملت شهر همدان به نام سردار شهید علیرضا شمسی پور مزین شد و تغییر نام داد.

تغییر نام ورزشگاه ملت همدان به نام شهید شمسی پور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان در آیین نامگذاری ورزشگاه ملت به نام سردار شهید علیرضا شمسی پورگفت: سردار شهید شمسی پور قافله سالار ورزشکاران ایران بود.

سردار مهدی فرجی افزود: این شهید بزرگوار از زمانی که به سپاه آمد، هیچ علاقه ای به مسائل دنیا نداشت و عمر خود را در راه خدمت به مردم، دفاع از میهن اسلامی و ایثار و فداکاری در راه اسلام و انقلاب صرف کرد.

وی اضافه کرد: شهید شمسی پور دست پرورده سردار شهید علی چیت سازیان بود شجاعت در رزم و نشاط در ورزش ویژگی های وی بود.

سردار فرجی بیان کرد: هر 9 شهید مدافع حرم در کنار شهید شمسی پور از الگوهای ارزشمند ورزش استان بودند و تلاش های این عزیزان در پرورش استعدادها و قهرمانان با اخلاق باید الگوی همگان باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید شمسی پور در تفحص پیکر پاک شهدا 9 شهید را پیدا کرد و به هنگام تفحص آخرین شهید ارتفاعات کانی مانگا به فیض شهادت نایل آمد.

این ورزشگاه بیش از 35 سال قدمت دارد و دارای زمین چمن مصنوعی، مهمانسرا، سالن های چند منظوره ورزشی، زمین مینی گلف و پایگاه قهرمانی است.

سردار علیرضا شمسی پور سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در جریان انجام تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی مانگا منطقه پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.