همدان؛

فروشنده گوشی های تقلبی دستگیر شد

فردی که گوشی های تقلبی را به عنوان کالای اصلی به فروش می رساند، شناسایی و دستگیر شد.

فروشنده گوشی های تقلبی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: یکی از شهروندان همدانی با شکایتی مبنی برکلاهبرداری اینترنتی، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع شد.

اکبر امینی افزود: در تحقیقات اولیه شاکی اظهار کرد: یک دستگاه گوشی به شرط اصلی و پلمب بودن ازطریق آگهی یکی از سایت های تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین، خریداری کرده که درحین معامله مقرر شد درصورت مشاهده کوچکترین ایراد در گوشی فروشنده پاسخگو بوده و گوشی عودت شود.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدام های فنی و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از دریافت دستور مقام قضایی آنرا دستگیر کردند.

رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان افزود: متهم در بازجویی های فنی علت این تخلف را کسب درآمد بیشتر با فروش گوشی های تقلبی به عنوان کالای اصلی ذکر کرد.

امینی اضافه کرد: متهم اعتراف کرد که برای فروش راحت تر، گوشی های تقلبی را در سایت تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین به فروش رسانده است.

وی از شهروندان خواست: تا از سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی دارند اقدام به خرین آنلاین کنند و در صورت روبرو شدن با هرگونه موارد مشکوک آن را به پلیس فتا اطلاع دهند.

در پنج ماهه امسال 34 پرونده در پلیس فتا همدان بررسی و مختومه شده است.

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.