کرمان؛

خانم آبدارچی جاعل دوميلياردی از آب درآمد

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری يك جاعل كه مبلغ دو ميليارد ريال كلاهبرداری كرده بود، خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ يدالله حسن پور گفت: در پی وقوع یك فقره كلاهبرداری پرونده ای از كلانتری 13 شهر كرمان به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد .

وی افزود : از این رو كارآگاهان پلیس كرمان تحقیقات خود را آغاز كردند و در گفت و گو با یكی از شاكیان به این نتیجه رسیدند كه فردی با جعل امضا اقدام به كلاهبرداری كرده است.

وی خاطر نشان کرد: شاكی مدعی شد خانم متهم كه آبدارچی یك شركت انبوه سازی است با جعل امضا مدیر عامل و واگذاری اوراق مسكن، اخذ وجه از شهروندان وهمچنین دادن وعده كه آن ها را در اولویت واگذاری آپارتمان قرار می دهد، دست به كلاهبرداری زده است.

وی تصریح کرد : از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یك سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر كردند.

حسن پور اظهار داشت:زن كلاهبردار كه با جعل امضا دست به اقدامات مجرمانه می زد به 17 فقره كلاهبرداری به مبلغ دو میلیارد ریال اعتراف كرد.

رئیس پلیس آگاهی در پایان از شهروندان خواست از اعتماد بی جا به افراد ناشناس كه از موقعیت شغلی آن ها بی اطلاع هستید خودداری و در انجام معاملات ملكی از مراجع قانونی استعلام كنید.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خانم ، آبدارچی ، جعل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار