عملكرد بانك ها به شكل هفتگی بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  استانداری کرمانشاه؛ مديركل دفتر امور هماهنگي اقتصادی استانداری گفت: در راستاي پيشبرد سياست هاي اقتصاد مقاومتي عملكرد بانك ها بر اساس سامانه بهين ياب به شكل هفتگي در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد مورد بررسي قرار مي گيرد.
  محسن دارابی  در هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: اين كارگروه مهم ترين كارگروه اقتصادي استان محسوب مي شود كه رياست آن با استاندار است و اين نشان از اهميت و نقش بسيار مهم آن در امور اقتصادي دارد.
مديركل دفتر امور هماهنگي اقتصادی استانداری مصوبات كارگروه را در تسهيل و رفع موانع توليد بسيار اثرگذار دانست و  افزود: مصوباتي كه در اين كارگروه به تاييد رسيده؛ توانسته است در كمترين زمان ممكن موانع موجود در حوزه مالي و خدمات زيربنايي شركت ها و واحدهاي توليدي را حل و فصل كرده و زمينه تداوم فعاليت دوباره آن ها را فراهم كند.
اين مدير اقتصادي در دنباله سخنانش از ارزيابي جدي عملكرد بانك ها در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد خبرداد و گفت: هر هفته گزارش عملكرد بانك هاي حاضر در جلسه در سامانه بهين ياب در زمينه ميزان عقد قرارداد و پرداخت به كارآفرينان متقاضي ارايه گشته و مورد ارزيابي كارشناسي قرار مي گيرد.
وي ادامه داد: بر اساس آمار سامانه بهين ياب تاكنون بانك كشاورزي از عملكرد قابل قبولي در اين زمينه برخوردار بوده است ولي ديگر بانك ها عملكرد قابل قبولي نداشته اند كه تداوم اين روند مورد قبول مديريت ارشد استان نيست.
دارابي عنوان كرد: استان کرمانشاه از مشکلات بسیاری در حوزه اشتغال رنج می برد و براي برون رفت از این شرایط نیازمند فعالیت و همراهی بیشتری از سوی بانک ها هستیم.
مديركل دفتر امور هماهنگي اقتصادی استانداری در بخش ديگري از سخنانش عنوان كرد: خدمات زيربنايي توسط دستگاه هاي مربوطه بايد به شكلي ارايه شوند كه كارآفرين با كمترين هزينه از آن ها برخوردار شود. اين كار كاهش هزينه توليد را در پي خواهد داشت.
اين مدير اقتصادي افزود: خدمات زير بنايي مانند آب، برق و گاز بايد در كمترين زمان ممكن در اختيار توليد كننده قرار گيرد تا اين مجموعه بتوانند خيلي سريع تر وارد عرصه توليد و فعاليت شوند و زمینه رونق اقتصادی بیشتر و اشتغال جوانان را فراهم کنند.
در اين نشست مشكلات 6 واحد توليدي و صنعتي با حضور مديران بانک ها و ادارات مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های حمایتی لازم در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.