کرمانشاه؛

فداکاریهای رزمندگان میراثی گرانبها برای آیندگان

فداکاریهای رزمندگان دفاع مقدس میراثی گرانبها برای آیندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه ؛همزمان با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس، عصر خاطره دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و یادگاران دوران حماسه و دفاع از سوی دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.
 در ابتدای این مراسم رئیس حوزه هنری کرمانشاه ،رزمندگان، جانبازان، خانواده های معظم شاهد و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را سرمایه های معنوی ایران اسلامی خواند و گفت: بهره مندی از این عزیزان در بخش های مختلف هنری خصوصاً در حوزه ی تاریخ شفاهی به تولید آثاری تأثیرگذار می انجامد.
عباس سروری حوزه هنری را پایگاه اصیل هنر انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد:تشکیل کارگروه هایی متشکل از فرماندهان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان و یادگاران فرهنگ دفاع مقدس برای بیان خاطرات شفاهی و زنده نگه داشتن یاد شهداء در مراکز فرهنگی، مدارس و دانشگاهی از ضروریات امروز جامعه ی ماست.
این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: این فداکاری ها باید به عنوان میراثی گرانبها برای نسل های بعد از ما به یادگار بماند.
در این مراسم نماهنگ هلاتنی دواره(طلوعی دوباره) کاری از واحد هنرهای تصویری و مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه پخش شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.
در ادامه حسین سلطانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، مولاداد رشیدی فرمانده گردان های عملیاتی، بهروز حقیقی جانباز جنگ تحمیلی و سیدرضا موسوی اسیری که توانست از زندان های رژیم بعثی فرار کند به بیان خاطراتی از آن دوران پرداختند.



انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.