حاشیه‌های مناظره انتخاباتی آمریکا؛

بینی گرفته ترامپ، دست‌مایه نظرات طنزآمیز مخالفان وی!

ترامپ در نخستین مناظره انتخاباتی با نامزد رقیب، این بار با بینی گرفته‌اش خبرساز شد.

بینی گرفته ترامپ، دست‌مایه نظرات طنزآمیز مخالفان وی!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور، در نخستین مناظره انتخاباتی با هیلاری کلینتون، نامزد رقیب، با بینی گرفته ظاهر شد و به طور مداوم فین می‌کرد. این در حالی است که وی مدتهاست ادعا می‌کند «سالم‌ترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا» است. 

گرفتگی بینی ترامپ درست زمانی عود کرد که صحبت‌های وی درباره سلامتی جسمی کلینتون و زیر سؤال بردن استقامت بدنی او به پایان رسیده بود. کلینتون هنگام مذاکره به بینی گرفته ترامپ اشاره نکرد.  
  
از آن جا که هر دو نامزد در اواخر دهه 60 زندگی خود به سر می‌برند، سلامتی آن‌ها به مسئله‌ای مهم  تبدیل شده که به تازگی جنجال‌های زیادی نیز به راه انداخته است. چندی پیش و در مراسم سالگرد بزرگداشت حادثه یازده سپتامبر در نیویورک، هیلاری کلینتون غش کرد. پس از این حادثه وی اعلام کرد به بیماری ذات‌الریه مبتلا شده است و به منظور استراحت، 4 روز از انجام فعالیت‌های انتخاباتی خودداری کرد.  

نامزد دموکرات همچنین سوابق پزشکی خود را منتشر کرد. دونالد ترامپ نیز در خصوص وضع سلامتی‌اش در یک برنامه تلویزیونی با دکتر آز به گفتگو نشست.

گفته می‌شود کلینتون از حساسیت‌های فصلی رنج می‌برد؛ اما برای توجیه بینی گرفته ترامپ در مناظره هیچ دلیلی وجود ندارد. این مسئله به سرعت به موضوع نظرات طنز مردم در توییتر تبدیل شد. البته طرفداران نامزد جنجالی به کلی مسئله گرفتگی بینی او را نادیده گرفتند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار