جولیانی: اگر جای ترامپ بودم از حضور در مناظره بعدی انصراف می‌دادم!

سیاستمدار کهنه‌کار حزب جمهوری‌خواه به "دونالد ترامپ" توصیه کرد در مناظره بعدی با کلینتون شرکت نکند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پولیتیکو؛ "رودی جولیانی،" شهردار پیشین نیویورک و مشاور ارشد ترامپ، پس از برگزاری نخستین مناظره "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات،" و "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: ترامپ باید از حضور در دو مناظره بعدی انصراف دهد. "لستر هولت،" مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز که جلسه مناظره را اداره می‌کرد باید از خود شرمنده باشد.

جولیانی در پایان مناظره گفت: هولت در مطرح کردن حقایق و تطابق سخنان ترامپ با قانون اساسی و مخالفت وی را جنگ عراق مرتکب اشتباه شد. اگر من جای ترامپ بودم تا زمانیکه مطمئن نمی‌شدم مجری تسلط کامل به حقایق دارد و آن را نادیده نمی‌گیرد، دیگر در هیچ مناظره‌ای شرکت نمی‌کردم. کسیکه اجرای مناظره‌ای در این سطح مهم را برعهده دارد، نباید اطلاعات غلط در اختیار بینندگان قرار دهد و یا حقایق روشن را نادیده بگیرد. اگر ترامپ تا پیش از این معتقد بود رسانه‌ها جهت‌گیری جناحی دارند، لستر هولت امشب ثابت کرد این موضوع حقیقت دارد.

ترامپ شخصا با نحوه اجرای هولت مشکلی نداشت و در اولین اظهارات پس از مناظره گفت وی کارش را خوب انجام داده است.

جولیانی به صحبت‌های مجری مناظره اشاره کرد که طرح بازپرسی سرپایی پلیس نیویورک از عابران پیاده مضنون را غیرقانونی دانسته بود. پلیس نیویورک اجازه دارد در صورت مشکوک شدن به هر عابر پیاده‌ای در این شهر، وی را متوقف کرده و علاوه بر بازپرسی خیابانی، شخص مورد نظر را از لحاظ داشتن اسلحه گرم مورد تفتیش قرار دهد.

این قانون از سال 2013 به اجرا گذاشته شد و منتقدان آن معتقدند بازپرسی‌های ناگهانی پلیس به پیچیده شدن اوضاع امنیتی شهر دامن می‌زند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار