ایلام؛

ساماندهی بسیجیان ایلام در قالب هشت هزار و 500 حلقه صالحین

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بسیجیان این استان در اقشار مختلف در قالب هشت هزار و 500 حلقه صالحین سازماندهی شده اند.

ساماندهی بسیجیان ایلام در قالب هشت هزار و 500 حلقه صالحین
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار سید صادق حسینی در همایش بسیجیان و پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان ایلام که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، شماری از مسوولان و صدها نفر از بسیجیان استان در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد، اعلام کرد: از مجموع جمعیت 570 هزار نفری استان ایلام 250 هزار نفر (حدود 50 درصد) بسیجی هستند که 140 هزار نفر از این تعداد را بسیجیان فعال تشکیل می دهند.
حسینی اضافه کرد: این تعداد بسیجی در قالب هشت هزار و 500 حلقه صالحین سازماندهی شده اند.
وی با اشاره به نقش مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و اینکه لشکر 11 امیرالمومنین (ع) در دوران دفاع مقدس در 50 عملیات شرکت کرد، افزود: این استان سه هزار شهید، 12 هزار جانباز، 320 آزاده و 18 هزار رزمنده تقدیم آرمان های انقلاب کرده است.
سردار حسینی همچنین به فعالیت های سپاه استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 606 طرح با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال سال های اخیر در استان اجرا شده است.
سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بعنوان میهمان ویژه این همایش با تمجید از رشادت های مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: بر اساس جمعیت از هر چهار مرد در استان ایلام که در دوران دفاع مقدس توانایی جنگیدن داشت یک نفر در جبهه ها حضور یافت و از هر 30 نفر رزمنده ایلامی یک نفر به شهادت رسید.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.