صحبت های شیخ سلمان در مورد تاخیر در انتخابات فیفا

شیخ سلمان رئیس فدراسیون فوتبال آسیا پس از به تاخیر افتادن انتخابات شورای اجرایی فیفا به تشریح این اتفاق پرداخت.

صحبت های شیخ سلمان در مورد تاخیر در انتخابات فیفابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، انتخابات شورای اجرایی فیفا برای کاندیدای آسیایی قرار بود ، امروز ( سه شنبه) برگزار شود اما 42 نفر از 44 نفری که در این انتخابات حق رای داشتند،‌ به برگزار نشدن و به تاخیر افتادن این جلسه رای دادند.

شیخ سلمان ابراهیم رئیس کنفدراسیون فوتبال در این خصوص به مهمانان و نمایندگان حاضر در این جلسه بیان کرد : "‌ به طور کلی این هفته پر از اتفاقات عجیب بوده است.  همه اعضای این کنگره هم رای بودند و همه ما شاهد بودیم که یک صدا به برگزاری انتخابات رای منفی دادند. جیانی اینفانتینو رئیس محترم فیفا به طور حتم تا به حال در جلسه ای به کوتاهی این جلسه شرکت نکرده بودید،‌اما به دلیل اتفاق نظری که وجود داشت مجبور به انجام این کار بودیم."

شیخ سلمان در جلسه کمیته اجرایی که به شکل فوری پس از این جلسه انجام شد،‌افزود :‌"‌ امروز فدراسیون فوتبال آسیا و اعضای آن معنای اتحاد را به جهانیان نشان دادند. پیام ما برای همه آسیایی ها و غیر آسیایی ها آشکار بود. از شما اعضای محترم به خاطر چنین اتحاد و هماهنگی بسیار ممنونم."

انتهاب پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار