ازبکستان – ایران از نگاه سایت AFC؛

آزمونی دشوار برای ازبکستان

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار ازبکستان و تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی2018، این مسابقه را آزمونی دشوار برای ازبک ها توصیف کرد.

از دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی روسیه ، امروز ازبکستان در ورزشگاه بنیادکار تاشکند میزبان تیم ملی کشورمان است.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی این مسابقه را آزمونی دشوار برای ازبکستان دانست.
در این گزارش آمده است:  ازبکستان  پس از پیروزی مقابل سوریه و قطر از این که تنها تیم  گروه A است که رکورد 100 در صد پیروزی را دارد ، به خود می بالد اما آنها در دیدار با جمهوری اسلامی ایران  که در دور سوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تا کنون شکستی نداشته است، با آزمون دشواری مواجه خواهند شد.

ساموئل بابایان مربی ازبکستان معتقد است تیم او در دیدار با " تیم شماره آسیا"  با چالش بزرگی روبرو است.
نبرد در صدر گروه A کارلوس کیروش را که احساس می کند تیمش سال به سال بهتر می شود ، نیز به وجد آورده است. 
عادل احمدوف ، کاپیتان تیم میزبان، تنها مصدومی است که وضعیت او هنوز مبهم است و در غیاب او انتظار می رود سرور جپاروف بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد.
اشكان دژآگه و علیرضا جهانبخش هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر به ترکیب تیم مهمان برگشته اند.
ایران پس از کسب یک پیروزی و یک تساوی در دو بازی اول خود  پشت سر ازبکستان در جایگاه دوم گروه A، قرار دارد.
در ادامه گزارش به صحبت های سرمربیان اشاره شده است.
ساموئل بابایان:
بازی پنجشنبه، ما را در برابر بخت اول گروه قرار می دهد. آنها تیم شماره یک رده بندی آسیا هستند و بازیکنان سطح بالای بسیاری دارند که  در تیم های اروپایی بازی می کنند. اما ما ایران  را به خوبی مورد بررسی و مطالعه قرار داده ایم  و سعی خواهیم کرد فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. 
در این مرحله از دور مقدماتی همه تیم ها قوی هستند. به عنوان مثال، سوریه در دو بازی اول خود  هم مقابل ما و هم برابر کره جنوبی عملکرد خوبی نشان داد. در این مرحله همه ی بازی هایی که انجام می دهیم بازی های مهمی هستند. اما  اکنون ما  فقط به ایران فکر می کنیم. ما بسیاری از بازی های ایران را تماشا کرده ایم و سعی خواهیم کرد راهی برای شکست دادن آنها پیدا کنیم. بازیکنان من برای هر وضعیتی در بازی آماده هستند و هدف ما پیروزی است.
کارلوس کی روش:
ما پنجشنبه برابر بهترین تیم گروه خود بازی خواهیم کرد. ازبکستان دو بازی اول خود را برده  و صدرنشین گروه A  است. با این حال، تیم من سعی خواهد کرد یک پیروزی برای مردم ایران کسب کند. تیم من به وضوح سال به سال بهتر می شود. زمانی که من در ایران شروع به کار کردم  ما تنها یک بازیکن  داشتیم که در اروپا بازی می کرد. در حال حاضر ما 11 بازیکن داریم که در باشگاه های مختلف اروپایی هستند.

اشكان دژآگه و علیرضا جهانبخش چند وقت پیش مصدوم شدند، اما آنها بهبود یافته اند و آماده بازی مقابل ازبکستان هستند. این خبر خوبی برای ایران و خبر بدی برای ازبکستان است. البته، ایران بازیکنان ستاره دیگری بجز این دو دارد، ما یک تیم  هستیم ، و هیچ مشکلی بابت انتخاب بازیکن برای بازی  نداریم.
در پایان این گزارش به نتایج 5 دیدار آخر دو تیم مقابل هم اشاره شده است، در این مسابقات ایران 4 پیروزی و یک تساوی داشته است.
ازبکستان 0-1 ایران
  ایران 0-1 ازبکستان
  ازبکستان 0-1 ایران
  ازبکستان 0-0 ایران
 ایران 2-1 ازبکستان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار