بازتاب موفقیت فوتسال ایران در سایت AFC:

ایران به عنوان سومی تاریخی دست یافت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی عنوان سومی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا را تاریخی خواند.

پس از آن که تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی بر پرتغال به عنوان سومی جام جهانی دست یافت، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این موفقیت بزرگ نماینده شایسته خود در جام هانی کلمبیا را بازتاب داد و نوشت ،ایران به عنوان سومی تاریخی جام جهانی رسید.
درابتدای این گزارش آمده است:
ماجراجویی عالی ایران در جام جهانی فوتسال کلمبیا 2016 در نقطه اوج به پایان رسید، آنها پس از تساوی 2-2 مقابل پرتغال ، در ضربات پنالتی 4-3 پیروزی رسیدند و عنوان سومی جهان را کسب کردند.
این گزارش در ادامه به شرح مسابقه رده بندی پرداخت و نوشت،
ایرانیان در این مسابقه دو گل عقب ماندگی را جبران کردند تا بازی را  به ضربات پنالتی درماتیک بکشانند، که در آن شش ضربه پنالتی لازم بود تا  تکلیف تیم برنده مشخص شود.
نیمه اول احساس یک مسابقه دوستانه را تداعی می کرد، که هر دو دروازه بان، علیرضا صمیمی برای ایران و ببه برای پرتغال عملکرد چشمگیری داشتند.
هرچه نیمه اول نسبتا بازی آرام بود،نیمه دوم پر حرارت و پر انرژِی آغاز شد و کاردینال در همان دقیقه اول برای پرتغال گلزنی کرد.
AFC در ادامه به درگیری میان بازیکنان دو تیم و اخراج سنگ سفیدی و  میگوئل کاسترو اشاره کرد و نوشت، در این مقطع ایران ورق را برگرداند،افشین کاظمی با ضربه ای مطمئن قهرمان آسیا را به بازی برگرداند و پس از او مهدی جاوید ضربه ی پنالتی را تبدیل به گل کرد و بازی را به ضربات پنالتی کشاند.
شش ضربه پنالتی لازم بود تا برنده بازی مشخص شود. سپهر محمدی دروازه بان ایران دو مهار عالی انجام داد، اما هم تیمی هایش دو بار ضربه را  به تیرک کوبیدند.
پس از آن که ژائو ماتوس پرتغال پنالتی ششم را به تیرک زد، جاوید ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا بهترین دستاورد تاریخ ایران در جام جهانی فوتسال را تضمین کند و این تیم عنوان چهارمی در جام جهانی 1992هنگ کنگ را پشت سر بگذارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار