سعیدی:وضعیت اردوی مریوان تاسف بار بود/ با آب سرد حمام می کنیم، بعد توقع مدال دارند

ملی پوش قایقرانی گفت:اردوی تیم ملی قایقرانی در مریوان آنقدر تاسف بار بود که محال است باز هم در اردو های این چنینی شرکت کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفته می شود تیم ملی پسران روئینگ قایقرانی دو سال متمادی است که بنا بر وعده هایی که فدراسیون می داد قرار بود با مربی حرفه ای تمرین کنند البته مدتی با محمد علی قرائت تمرین می کردند که به خاطر عدم موفقیت در رقابت ها از این رشته کناره گیری کرد اما تیم ملی هنوز هم بدون مربی تمرین می کند و فدراسیون هر از گاهی وعده مربی و سفر چین و غیره را می دهد اما هنوز به هیچکدام از وعده هایش عمل نکرده است.

 شنیده ها حاکیست فدراسیون قایقرانی در آخرین اردو تدارکاتی که تیم ملی مردان روئینگ قایقرانی را به مریوان فرستاده بود مشکلاتی از جمله برداشتن لامپ سرویس بهداشتی و امکانات نا کافی خوابگاه و دست کاری شدن آبگرمکن برای استفاده نکردن از آب گرم و اجازه ندادن به پاروزنان برای استفاده از وسایل بدنسازی قایقرانان تیم ملی را به شدت آزرده است و این اتفاقات از سوی اداره تربیت بدنی استان مریوان افتاده است.   

 این صحبتهای درگوشی فقط مختص به آقایان نیست اگر کسی بیرون گود بنشیند و نگاه کند فکر می کند که تیم بانوان وضعیت بهتری دارند در صورتی که وقتی  یک بانوی المپیکی در رقابتهای المپیک نتیجه نمی گیرد فکر می کنند  این قایقران در این مدت فقط پول کشور را هدر داده است و در نهایت در پیج اختصاصی اش، به وی فحاشی می کنند در صورتی که این پاروزن برای رسیدن به امکاناتی که که می خواسته کلی خواهش و تمنا کرده است و برای خواست هاش از هیچ کوششی دریغ نکرده است و کسی از این موضوعات خبر ندراد.

در این خصوص با سیاوش سعیدی ملی پوش روئینگ قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی تعطیل است و به تنهایی در هیات تهران در حال انجام تمرینات هستم البته اگر دوباره اردوهای تیم ملی را در مریوان برگزار کنند من به اردو نمیروم زیرا اردوی مریوان به بدترین شکل ممکن برگزار شد و تربیت بدنی مریوان به هیچ وجه با تیم ملی همکاری نکرد.

وی در خصوص علل نرفتن به مریوان برای ادامه تمرینات افزود: امکانات مریوان زیر صفر بود همچنین خوابگاه مناسبی در اختیار نداشتیم و برای دوش گرفتن آب گرم کن را خاموش می کردند و موضعیت اردو هجبور بودیم با آب سرد استحمام کنیم در صورتی که ما به عنوان تیم ملی به مریوان اعزام شده بودیم اما هیچ امکاناتی که در اختیارمان قرار نمی دادند حتی لامپ سرویس بهداشتی را باز کرده و برده بودند و روز آخر که داشتیم به تهران می آمدیم آمدند و لامپ را بستند.

سعیدی در ادامه بیان کرد: مدتی که در مریوان اردو داشتیم نگذاشتند از امکانات بدنسازی استفاده کنیم ما به عنوان تیم ملی به مریوان رفته بودیم کاش به اندازه یک ملی پوش احترام قائل می شدند تنها مسئله ای که مشکلی بابت آن نداشتیم پارو کشی در مسافت دو کیلومتر بود به این دلایل اگر اردوهای روئینگ را به مریوان انتقال بدهند شرکت نخواهم کرد.

ملی پوش روئینگ قایقرانی در خصوص مسابقات آسیایی تصریح کرد: در رقابت های آسیایی تایم مدال طلای سال گذشته را زدیم اما با صدم ثانیه پاروزنان کشورهای کره،ازبکستان و تایلند ما را گرفتند اما تایمی که با مجتبی شجاعی در ماده دونفره زدیم 6 دقیقه و 26 ثانیه بود و فکر می کردیم با این تایم قهرمان آسیا شویم و مدال طلا کسب کنیم که نشد اما 7 ثانیه رکورد ایران را ارتقا دادیم. 

وی تاکید کرد: اگرچه پاروکشی در قایق دو نفره دو قایقران باید  مدتها تمرین کنند تا بتوانند به موفقیت برسند حتی در چند مسابقه باید با هم پارو بکشند تا به نتیجه اید آل برسند در صورتی که من و مجتبی شجاعی فقط یک ماه با هم تمرین کردیم.

سعیدی در خصوص تفاوتی که در اردوی تهران با مریوان وجود دارد عنوان کرد: در اردوی تهران اگرچه در پیست یک کیل.متر تمرین می کنیم اما مشکلات مریوان را نداریم و می توانیم از امکانات بدنسازی استفاده کنیم از سویی اینجا ارگومتر در اختیار داریم.

ملی پوش روئینگ قایقرانی در خصوص اینکه فدراسیون قرار است برای این تیم مربی خارجی بیاورد ابراز کرد: خنده دار است زیرا خیلی وقت است قرار بود مربی بیاورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار