شاکری:

گود ایران زمین هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص گود ایران زمین اختلاف پروانه وجود دارد و به همین منظور هر چه سریعتر باید این گود تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه منطقه 2 یکی از مهمترین منطقه‌های شهر تهران محسوب می‌شود، اظهار داشت: امروز این منطقه تبدیل به بافت فرسوده مدرن شده و هیچ کس در خصوص آن پاسخگو نیست. 
 
وی افزود: بدون تردید باید به خواسته‌های مردم به نفع مطلوبی پاسخ داده شود و اجازه ندهیم که دارایی‌های اصیل شهر به بافت‌های فرسوده مدرن تبدیل شود. 
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود ریزدانه‌ها عدم دسترسی و ناپایداری که یکی از مهمترین شاخصه‌های مناطق با بافت فرسوده مدرن است، افزود: بدون تردید با ناپایداری در بافت فرسوده امکان هیچ گونه خدماتی وجود نخواهد داشت به همین دلیل باید برای رفع این مشکل اقداماتی صورت گیرد. 
 
شاکری بابیان اینکه در گود ایران زمین اختلاف پروانه وجود دارد، گفت: در گذشته جواز قبلی این گود لغو و یک جواز جدید صادر شده است به همین دلیل باید در راستای تعیین و تکلیف این گود هر چه سریعتر اقداماتی انجام شود. 
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به محله اسلام آباد که نیمه کاره رها شده است اشاره کرد و  افزود: باید کارها را به انتها برسانیم چرا که امروزه تبعیض پروژه‌ها مشاهده می‌شود. 
 
شاکری با بیان اینکه در خیابان دادمان در خصوص نمایشگاه‌های خودرو مشکلات زیادی وجود دارد، تصریح کرد: امروزه با یک جک ماشین‌ها را به طبقات بالا منتقل می‌کنند به همین دلیل باید جلوی این اتفاقات گرفته شود. 
 
وی در پایان گفت: امروزه پارکینگ‌های طبقاتی دچار مشکل شده که باید ساماندهی شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار