ساری،

معارفه نخستین مدیر کل زن مازندران

آئین معارفه آرزو ولیپور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.

انتصاب مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شفاعی معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت : مازندران در شاخص های کتابخانه ای همچون سرانه مطالعه ، سرانه عضو و فضای کتابخانه از استان های برتر کشور است .

وی پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی را قانونی برای حمایت از این مجموعه فرهنگی برشمرد و افزود : عملکرد شهرداری های مازندران در پرداخت به موقع این حق السهم در مقایسه با دیگر استانها بسیار مطلوب است.

شفاعی ترویج فرهنگ مطالعه در کشور را مهمترین برنامه این نهاد دانست و همکاری همه دستگاههای اجرایی برای رسیدن به این هدف را خواستار شد.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات 16 ماهه مرتضی عمرانی ، خانم آرزو ولی پور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران منصوب شد.

آرزو ولیپور ، فرزند علی ولیپور نخستین شهید فرهنگی مازندران ، دارای مدرک کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی و دکترای روان شناسی تربیتی است و هم اکنون در رشته مدیریت راهبردی تحصیل می کند.

وی از سال 91 ریاست پردیس فرهنگیان مازندران را بر عهده داشت و قبل از آن هم به مدت سه سال و نیم رئیس اداره آموزش و پرورش کیاکلا (سیمرغ) بود.

وی علاوه بر تالیف چهار عنوان کتاب ، 13 مقاله علمی و پژوهشی، 11 نشان و مقام ملی هم در حوزه فرهنگ کشور به دست آورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.