ساری،

انتشار 40 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس

۴۰ عنوان کتاب نقش مازندران در دوران دفاع مقدس منتشر می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران با اشاره به انتشار ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان، گفت: ۴۰ عنوان کتاب نقش مازندران در دوران دفاع مقدس منتشر می‌ شود.

سردار ملکی افزود: اداره کل حفظ آثار در استان بر مبنای توانمندی ‌های خود در حوزه نشر ارزش‌ های دفاع مقدس برنامه دارد.

وی گفت: دغدغه همه بزرگان استان، پیشکسوتان و خانواده‌ها شهدا، موضوع تبیین نقش استان در دفاع مقدس است که هنوز نتوانستیم این نقش را که در دوران دفاع مقدس معین بوده، تدوین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه از سال 93 کار ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان آغاز شده است، افزود: 95 هزار نفر از مردم مازندران در جنگ علیه عراق شرکت کرده که ماحصل آن تقدیم 10 هزار و 400 شهید بوده است.

سردار ملکی با بیان اینکه اسناد جنگ مربوط به لشکر 25 کربلا در قالب 150 هزار برگ گردآوری کردیم، گفت: کتاب عکس نقش مازندران در دوران دفاع مقدس که به معرفی خانواده شهدای شهر ساری می پردازد، بزودی با همکاری شهرداری ساری منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاتر بنیاد حفظ آثار در بخش هادی شهر بابلسر و کلاردشت فعال شده است، افزود: 10 نشست علمی با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس داشتیم که مراسمات خاطره خوانی و شعرخوانی دفاع مقدس نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار