گزارش فیفا از دیدار ایران و روسیه

وبسایت رسمی فیفا در مورد دیدار تیم های ایران و روسیه در نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال در کلمبیا ،‌گزارشی را منتشر کرد.

گزارش فیفا از دیدار ایران و روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از وبسایت رسمی فیفا، تیم روسیه با پیروزی 4 بر 3 مقابل تیم ملی فوتسال ایران موفق شد به فینال جام جهانی فوتسال در کلمبیا صعود نماید. با این پیروزی تیم روسیه برای نخستین بار در تاریخش به دیدار نهایی جام جهانی صعود کرد. البته روسیه در این مسابقه کار آسانی در پیش نداشت و ایران قهرمان آسیا عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. تیم ایران موفق شده بود در بازی های قبلی اش ، تیم قدرتمند برزیل را از پیش رو بردارد و با پیروزی مقابل پاراگوئه به این مرحله راه پیدا کند.

نخستین گل این مسابقه را روسی ها به ثمر رساندند سپس ایران به بازی هجومی روی آورد و موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند. سپس باز هم تیم روسیه پیش افتاد اما علی حسن زاده با عملکرد درخشانش موفق شد بازی را 2 بر 2 مساوی کند. اما بار دیگر بازیکنان تیم روسیه موفق شدند دروازه ایران را باز کنند.  سپس ایرانیان دروازه بانشان را نیز جلو آوردند و روسی ها در حالی که دروازه ایران خالی بود، موفق شدند از نیمه زمین خودشان گلی دیگر را به ثمر برساندند و بازی را 4 بر 2 کنند. بازیکنان تیم ایران در ادامه یکی از گل های خورده را جبران کردند اما در نهایت بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود روسیه به پایان رسید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار