کرمان؛

بررسی قاچاق کالا درواحدهای عمده فروش کرمان

گشت زنی های مشترک برای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به ویژه در سطح عمده فروشی های کرمان ادامه می یابد.

بررسی قاچاق کالا درواحدهای عمده فروش کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان با حضور اعضا خود و نمایندگانی از اصناف کرمان برگزار شد.

در این جلسه به موضوع قاچاق کالاهای سلامت محور از جمله قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی، پزشکی و سلامت پرداخته شد و نمایندگان مربوط به اظهار نظر پرداختند.

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این نشست گفت: اکثر بازرسی ها در کرمان در سح عمده فروشی کالاهای قاچاق انجام می گیرد و تا کنون مکان هایی مورد بررسی قرار گرفته که کالاهای محتلفی بیش از 50 میلیون تومان داشته اند.

محمدجواد یزدپور اضافه کرد: متاسفانه در بعضی موارد فروشندگان و مغازه داران از ارائه فاکتور و اسناد گمرکی خودداری می کنند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده توسطمعاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، انجام گشت های مشترک در سطح عرضه از واحدهای صنفی به اتفاق نمایندگان پلیس آگاهی، اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و کارشناسان اتحادیه های مربوطه انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: کار گسترده ای در حوزه بارزسی از سوی معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برای شناسایی و جمع آوری کالا های قاچاق در سطح کرمان در حال انجام است اما باید اشاره کنم که همه مغازه ها و خرده فروشان جزء مورد بررسی قرار نمی گیرند و در پی آن هستیم تا در گام اول با جدیت با عمده فروشان کالای قاچاق برخورد شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار