سیستان وبلوچستان

اجرای برنامه های متنوع گردشگری در سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان از اجرای برنامه های متنوع گردشگری به مناسبت هفته گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، کامبیز مشتاق گوهری گفت: اجرای جشنواره غذا در شهرستان کنارک،مسابقه شتر سواری،قایق سواری،مسابقه بادباکها و برگزاری مسابقه نقاشی در شهرستان کنارک از جمله این برنامه های می باشند.

وی برگزاری تور عکاسی از پتانسیلها و ظرفیت های گردشگری سیستان ،برگزاری کلاس انتظامی برای نیروی انتظامی شهرستان و سخنرانی در صبحگاه نیروی انتظامی زابل را از دیگر برنامه های هفته گردشگری عنوان کرد.

رئیس اداره گردشگری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: برگزاری تور یک روزه جهت آشنایی با آثار جاذبه های شهرستانهای مختلف،نصب بنر در سطح شهرستان های استان ،جشنواره آثار باستانی،حضور در پارکهای شهر زاهدان مانند پارک فرهنگیان،پارک یاس و شادی ها جهت نمایش فیلم ،برگزاری جشنواره غذای محلی در زاهدان،برگزاری همایش تجلیل از فعالین گردشگری استان را از دیگر برنامه ی هفته گردشگری است.

مشتاق گوهری همچنین تصریح کرد: افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ،برگزاری تور گردشگری ویژه سالمندان به مناسبت فرا رسیدن هفته سالمندان ،توزیع پوستر روز جهانی گردشگری در سطح مدارس و ادارات دولتی و خصوصی و استقبال از مسافران در فرودگاه و راه آهن در ورود به شهر زاهدان از دیگر برنامه هایی است که در هفته گردشگری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار