کلینتون حمایت یک جمهوری‌خواه دیگر را نیز کسب کرد

یکی از چهره‌های شناخته شده حزب جمهوری‌خواه آمریکا حمایت خود را از نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، دو روز پس از برگزاری مناظره انتخاباتی، هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – حمایت یکی دیگر از چهره‌های شناخته‌شده حزب جمهوری‌خواه را کسب کرد.

روز چهارشنبه، "جان وارنر" – سناتور سابق حزب جمهوری‌خواه – از هیلاری کلینتون اعلام حمایت کرد. روزنامه "آریزونا ریپابلیک" نیز از کلینتون حمایت کرد. طرفداری از یک نامزد دموکرات از سال 1890 در این روزنامه بی‌سابقه بوده است.

با این‌حال، دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌خواه – گفت مناظره بامداد سه شنبه موجب شده است رکورد تامین مالی برای تبلیغات انتخاباتی‌اش شکسته شود. وی بامداد روز چهارشنبه در یک سخنرانی گفت پس از پایان مناظره تلویزیونی با کلینتون، 18 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی‌اش کمک مالی شده است.

ستاد ترامپ تصمیم دارد هزینه‌های تبلیغاتی را در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات آمریکا افزایش دهد. بر اساس گزارش‌ها، مقامات این ستاد قصد دارند از ترامپ درخواست کنند از حساب‌های شخصی‌اش برای تامین مالی استفاده کند.

جان وارنر در 5 دوره – از سال 1979 تا 2009 – سناتور حزب جمهوری‌خواه بوده است. وی همچنین فرماندهی نیروی دریایی آمریکا و ریاست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا را در کارنامه خود دارد.

وی گفت سخنان ترامپ در مناظره تلویزیونی وی را عمیقا نگران کرد. او افزود دونالد ترامپ برای ارتش آمریکا احترام قائل نیست. این نخستین باری است که وارنر از یک نامزد دموکرات حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار