رونمایی از پروژه های جدید اپراتور دوم با حضور وزیر ارتباطات

با حضور محمود واعظی از 9 پروژه اپراتور دوم از جمله سیم کارت چند شماره و 4G+ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این مراسم که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد از 9 پروژه ارتباطی این اپراتور رونمایی شد.

گفتنی است وزیر ارتباطات در ابتدای مراسم از پروژه شبکه TD-LTE یا همان نسل چهارم ثابت که در 25 شهر کشور راه‌اندازی شده است، رونمایی کرد.

واعظی در این زمینه بیان کرد: این پروژه همزمان که می‌تواند دسترسی به شبکه ملی اطلاعات را تسهیل ببخشد بسیاری از کاستی‌ها را کاهش دهد.

در قسمت بعدی این مراسم نیز رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از چهارده هزارمین سایت این شرکت در شلمچه رونمایی کرد.

در بخش بعد نیز رییس سازمان فناوری اطلاعات در حضور وزیر ارتباطات از پروژه 4G+ رونمایی کرد و در ادامه خواستار افزایش این نو دستاوردها در حوزه ارتباطات شد.

لازم به ذکر است تماس صوتی از طریق شبکه بی‌سیم، تماس صوتی از طریق شبکه LTE، نظام جدید آدرس‌دهی اینترنتی با ویژگی بالا بردن ضریب امنیتی بالا، سامانه پیشرفته پرداختی NFC، سیم‌کارت چندشماره‌ای، سیم‌کارت کودک، و درنهایت سیم‌کارت گردشگری از دیگر پروژه‌های رونمایی شده شرکت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم بود.

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار