آقاکوچکی: تعداد کم اردوها عامل شکست ما در ریو بود

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دوری از مسابقات جهانی و تعداد کم اردوهای آمادگی عامل اصلی شکست تیم ملی در پارالمپیک ریو بود.

عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اگر تیم ملی در مسابقات پارالمپیک ریو در گروه A قرار داشت می توانستیم از گروه خود صعود کنیم.

وی ادامه داد: دو تیم آمریکا و انگلیس که در گروه ما قرار داشتند مقام اول و سوم ریو را کسب کردند و در دور مقدماتی نیز هم امتیازی با تیم برزیل و آلمان باعث شد به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود باز ماندیم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در بازی مقابل برزیل به شرایط میزبانی باختیم و نتوانستیم مطابق برنامه ریزی که داشتیم این مسابقه را پشت سر بگذاریم و این باخت روحیه بازیکنان را بهم ریخت و بی انگیزه با ژاپن بازی کردیم که باعث شد در رده بندی هم بازی را واگذار کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: دوری از مسابقات جهانی و تعداد کم اردوهای آمادگی عامل  اصلی شکست تیم ملی بود و اگر بخواهیم درآینده در بسکتبال با ویلچر حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از الان برای مسابقات اندونزی و پارالمپیک 2020 برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: در چند روز آینده جلسه آسیب شناسی خواهیم داشت تا در حضور مسئولان برنامه ریزی دقیقی برای آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر داشته باشیم تا از این طریق در مسابقات پارآسیایی پیش رو بتوانیم در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار