شیراز؛

گزینش هوشمندانه داوطلبان استخدام در نیروی انتظامی

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: موفقیت هر سازمان در گرو گزینش مناسب داوطلبان استخدام در آن سازمان است و گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی ذوالقدری جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: خدمت در ناجا افتخار بزرگی است که همگان برای برقراری تأمین امنیت و آسایش مردم، آرزوی پوشیدن لباس مقدس نیروی انتظامی را دارند.
وی گفت: نیروی انتظامی جایگاهی بسیار بالا و باارزش دارد و اهمیت قابل‌توجهی برای مردم قائل است.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس عنوان کرد: مجموعه نیروی انتظامی پاسداران واقعی و ادامه‌دهندگان راه اولیا هستند که امیدواریم این نیروها با جدیت، ایمان و صداقت بتوانند به مردم که ولی‌نعمتان خود هستند، خدمت صادقانه کنند.
ذوالقدری افزود: این دومین مرحله آزمون استخدامی در سال 95 است که 128 نفر شرکت‌کننده در مدت‌زمان 75 دقیقه با یکدیگر به رقابت پرداختند و شرکت‌کنندگان پس از سیر مراحل گزینش، مطابق با سهمیه گزینش فرماندهی انتظامی استان فارس به مراکز آموزش اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اهمیت توجه در استخدام مناسب کارکنان هر سازمان تصریح کرد: شرط موفقیت و پیشرفت هر سازمان شناسایی و استخدام نیروهای زبده و کارآمد است و باید در لحظه استخدام این موضوع موردتوجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار