شیراز؛

بازدید جمعی از دانش آموزان از فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز

به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از دانش آموزان شیرازی به منظور آشنایی با نحوه عملکرد امنیتی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب از این فرودگاه دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این برنامه که حدود 70 نفر از دانش آموزان پسرابتدایی، تعدادی از مسئولان فنی و اجرایی نیروی انتظامی و فرودگاه حضور داشتند، دانش آموزان با شرح وظایف پلیس فرودگاه و صنعت هوانوردی آشنا شدند.
جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های استان فارس گفت: هدف از این کار آشنایی دانش آموزان با وظایف پلیس فرودگاه و صنعت هوا نوردی است و این که دانش آموزان با نحوه عملکرد پلیس فرودگاه، حفاظت از اماکن، تاسیسات و تجهیزات فرودگاه، مبارزه با قاچاق کالا و انسان ، باند پرواز و مسائل فنی هواپیما آشنایی پیدا کنند.
خادمی بیان کرد: این برنامه با عنوان هواپیما ،نظم و دوستی هر سال به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار می شود که در نظر داریم در سال های آینده به صورت گسترده تر و منظم تر برگزار شود.
در این برنامه همچنین دانش آموزان از هواپیماها و سالن های پرواز های داخلی و خارجی و نحوه عملکرد دستگاه های بارزسی بدنی و باری آشنا شدند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار