شیراز؛

راه اندازی کاروان راهیان نور در سوریه

فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: روزی که چندان دور نیست کاروان راهیان نور را در خاک سوریه راه‌اندازی می ‌کنیم.

راه اندازی کاروان راهیان نور در سوریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: شناخت مسیر و ادامه راه عزت و شرف دینی، پیام شهدا است و مسیر 38 ساله انقلاب به برکت خون شهدا همراه با توسعه و آبادانی استمرار دارد.
وی افزود: باید از خود سوال کنیم که برای پاسداشت خون شهدا چه کرده‌ایم و چه گامی در این راستا برداشته‌ایم.
محبی‌پور ادامه داد: دشمن با شیوه لبخند سعی در نفوذ دارد و دولتمردان همواره باید مراقب این توطئه‌ها باشند که ماهیت دشمن همواره بر دشمنی با این نظام بوده است.
او خاطر نشان کرد: برخی مواقع احساس می‌شود که برخی مسؤولان توجه لازم را نداشته تصور می‌کنند تمام ملزومات کشور حتما با مشارکت خارجیان تامین ‌شود که ما امیدواریم این موارد به حداقل رسیده و تعامل با دنیا تنها بر مبنای عزت و اقتدار کشور باشد.
محبی‌پور با تاکید بر اینکه در هر کجای دنیا مسلمانان مظلوم مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند، گفت: کشور سوریه در ششمین سالی است که در جنگ به سر می‌برد و به فضل الهی با وجود شیعیان فاطمی افغانستانی و مستشاران ایرانی کمک به مردم سوریه که گرفتار توطئه‌های تکفیریان مورد حمایت آمریکا و اسرائیل شده‌اند ادامه داشته و خیلی زود این ملت مقاوم بر ایادی استکبار پیروز خواهند شد و روزی کاروان راهیان نور ویژه سوریه را راه‌اندازی خواهیم کرد تا مردم رشادت‌های رزمندگان اسلام در خاک سوریه را مشاهده کنند.
وی با اشاره به 67 شهید شهرک میانرود تصریح کرد: در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس استفاده دشمن از آخرین و پیشرفته‌ترین تسلیحات اعم از بمب‌های شیمیایی و میکروبی، رزمندگان ما با قدرت مقاومت کردند و طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم با پایداری مردم ما به زبونی صدام و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی منجر شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار