ایلام؛

ثبت نام خانوارهای ایلامی در سرشماری اینترنتی

تا پایان روز هشتم مهرماه چهار هزار و 398 خانوار ایلامی معادل 17 هزار و 592 نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ زهره حائری معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان با اشاره به آغاز سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه گفت : میزان مشارکت خانوارهای ایلامی در سرشماری اینترنتی باید افزایش یابد.

وی افزود : از طرف مرکز آمار ایران ثبت نام اینترنتی 34 درصد از خانوارهای ایلامی معادل 56 هزار و 378 خانوار از مجموع 165 هزار خانوار برای این استان هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه این هدف گذاری با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در استان انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به هدف گذاری تعیین شده انتظار می رود مردم استان برای شرکت در سرشماری اینترنتی مشارک بیشتری داشته باشند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان ایلام گفت: بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان، تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی ملزم به شرکت در سرشماری اینترنتی هستند.

حائری با بیان اینکه در این رابطه با مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان مکاتبه شده است، اعلام کرد: دستگاه های اجرایی باید اطلاع رسانی لازم در خصوص مشارکت کارکنان در سرشماری اینترنتی را انجام دهند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.