ایلام؛

50 هزار متر مربع زمین برای احداث و استقرار موکب

فرماندار مهران گفت: 50 هزار متر مربع زمین در شهر و پایانه مرزی برای استقرار ایستگاه های صلواتی و موکب ها در ایام منتهی به اربعین حسینی مهیا شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مراد ناصری در نشستی با اعضای ستاد اربعین استان قم از توسعه زیرساخت های ایستگاه های صلواتی و اسکان اضطراری زائران در ایام اربعین حسینی تا 50 هزار متر مربع در پایانه مرزی مهران خبر داد.

وی گفت : این مقدار زمین هم اکنون آماده بهره برداری شده و کار ، تسطیح و استاندارد سازی آن انجام گرفته و آب و برق مورد نیاز آنها نیز تا چند روز آینده تامین خواهد شد.

فرماندار مهران افزود : این زمین به منظور رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و خیران که از سراسر کشور قصد پرپایی موکب و ایستگاه صلواتی در شهر مهران دارند، احداث شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم هم در این نتشست وضعیت زیرساخت های اربعین در شهر مهران را خوب ارزیابی و اعلام کرد : در اربعین سال گذشته با توجه به اینکه زیرساخت لازم برای پرپای ایستگاه های صلواتی در شهر مهران وجود نداشت، نتوانستیم خدمات دهی داشته باشیم.

یونس عالی پور گفت : امسال با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم در شهر مهران تا پایانه مرزی برای اربعین بخشی از موکب ها و ایستگاه های صلواتی استان قم را در پایانه مرزی مهران مستقر خواهیم کرد.

در فاصله حدود 50 روز به اربعین حسینی روند اجرای طرح های زیرساختی بویژه در حوزه راهسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران شتاب دو چندانی گرفته است.








 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.