بجنورد؛

برگزاری 60 عنوان برنامه‌محوری امر به‌معروف

60 عنوان برنامه محوری در طول هفته احیای امر به‌معروف و نهی از منکر در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، دبیر ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر استان گفت: 12 تا 18 مهرماه به‌عنوان هفته احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده که روزانه بیش از 10 برنامه به مناسبت این هفته اجرا می شود.

سردار حسن مرتضوی با تاکید بر اینکه ما امروز در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر سه وظیفه اساسی را با آن مواجه هستیم که باید در راستای تحقق آن بکوشیم،افزود: در گام اول باید امر به‌معروف و نهی از منکر را به‌عنوان فریضه الهی بشناسیم و همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و این مهم را در جامعه اجرا و گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فریضه امربه معروف صرفا شخصی نبوده بلکه یک فریضه عمومی است ، تصریح کرد: از این‌رو این فریضه باید در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان گفت: امسال هم این توفیق را داریم تا هفته احیای امر به‌معروف و نهی از منکر را با شعار، همه مسؤولیم آغاز کنیم و بسترسازی لازم به‌منظور اجرایی شدن قانون امر به‌معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

سردار مرتضوی با اشاره به برنامه‌های امر به‌معروف و نهی از منکر در خراسان شمالی اظهار داشت : نواخته شدن زنگ امر به‌معروف و نهی از منکر ، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قدردانی از فعالان امر به‌معروف در مدارس، برگزاری نشست‌های تخصصی با هیأت‌های دانشجویی، برگزاری جلسات دیدار مسؤولان با مردم و همچنین کارکنان در راستای امر به‌معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ نقدپذیری در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و تقدیر از یاوران امر به‌معروف و نهی از منکر، تجدید میثاق با شهدا، پخش برنامه‌هایی در راستای تقویت بنیان‌های خانواده، تجمع بزرگ خواهران در مراکز فرهنگی و ورزشی، تجلیل از قضات، صبحگاه مشترک، دیدار با ائمه جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته امر به‌معروف و نهی از منکر در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.