دیدار دوستانه شاگردان منصوریان

این امکان وجود دارد کادر فنی استقلال برگزاری دیدار دوستانه ای را برای آبی پوشان در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صلاح دید کادر فنی استقلال ،تمرینات آبی پوشان از امروز تا روز سه شنبه هفته جاری تعطیل خواهد بود و دور جدید تمرینات استقلال برای دیدار مقابل سیاه جامگان از چهارشنبه برگزار خواهد شد.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است آبی پوشان ساعت 16 روز چهارشنبه تمرینات خود را برای حضور دوباره در رقابت های لیگ برتر از سر بگیرند

دیدار دوستانه آبی ها

این احتمال وجود دارد که علیرضا منصوریان برای شاگردانش یک دیدار دوستانه را در هفته آینده در نظر بگیرد تا آنها از هر لحاظ یه آمادگی های لازم برسند.


پیگیری باشگاه استقلال 

 باشگاه استقلال قصد دارد بعد از اتفاقات رخ داده در انزلی شکایت نامه ای را به کمیته انضباطی ارسال کند بر همین اساس استقلالی ها به دلیل فحاشی های صورت گرفته در بازی روز گذشته این تیم مقابل ملوان نوین در ورزشگاه تختی انزلی به کمیته انضباطی نامه ای را ارسال خواهد کرد.


نصراله عبداللهی سرپرست استقلال در این باره گفت: بی احترامی های صورت گرفته را به ناظر بازی اطلاع دادیم و قرار شد وی در گزارشش این موضوع را اعمال کند.

حضور مهاجم آبی ها در کلینیک

 علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در دیدار روز گذشته مقابل تیم ملوان دچار آسیب دیدگی شد صبح امروز به کلینیک استقلال رفت تا نزد نوروزی معاونت پزشکی استقلال تست شود و در نهایت مشخص شد که مصدومیتش جدی نیست.

با توجه به صلاحدید کادر فنی ،تمرینات تیم فوتبال استقلال تا روز چهارشنبه تعطیل است و قرار است قربانی در این چند روز فیزیوتراپی کند تا به شرایط عادی برگردد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار