دهقانی: بازگشت فرهاد کاظمی، جو خوبی در سیاه جامگان ایجاد کرد

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: پس از بازگشت فرهاد کاظمی تمرینات سیاه جامگان با آرامش خاصی دنبال می شود.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: خدا را شکر پس از بازگشت فرهاد کاظمی به تیم و صحبت هایی که وی در تمرینات برای بازیکنان انجام داد، جو خوبی در سیاه جامگان ایجاد شد. از طرفی شایعاتی که مبنی بر شرکت نکردن محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، موسی ترائوره، رضا درویشی و آندره نازاریو در تمرینات تیم شنیده می شود، صحت ندارد. این نفرات تنها به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض داشتند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

وی درمورد زمان پرداخت مطالبات بازیکنان سیاه جامگان، گفت: با توجه به صحبت های اخیر و قول های مساعدی که مسئولان تیم به بازیکنان داده اند، قرار است تا قبل از بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان مطالبات بیشتر بازیکنان پرداخت شود.

دهقانی درباره اینکه آیا قبل از بازی با استقلال این تیم بازی تدارکاتی انجام می دهد یا خیر، تصریح کرد: منتظر بازگشت فرهاد کاظمی به تمرینات سیاه جامگان هستیم اما احتمالا و در صورت موافقت باشگاه پدیده، هفته آینده یک بازی تدارکاتی را با تیم استقلال برگزار می کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. البته برگزاری این مسابقه تاکنون قطعی نشده است.

وی در خصوص برنامه های این تیم پس از بازی با استقلال افزود: پس از بازی با استقلال برنامه فشرده ای در نظر سرمربی تیم قرار دارد. البته با توجه به این که لیگ حدود 20 روز تعطیل می شود، احتمالا چند روزی را به بازیکنان تیم مرخصی خواهیم داد.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه دو بازی خیلی سخت مقابل سپاهان و نفت تهران در هفته های هشتم و نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان در پیش داریم، سعی می کنیم با یک برنامه ریزی خوب در این دیدارها به میدان برویم و امتیازات لازم را از مقابل سپاهان و نفت کسب کنیم.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار