دقیقی:

تعطیلات لیگ تمام برنامه ریزی ها را مختل کرد

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: وقتی لیگ پشت سر هم تعطیل می شود، تمام تیم ها دچار مشکل می شوند.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: با توجه به تصمیمی که از سوی مدیریت باشگاه سیاه جامگان مبنی بر شرکت نکردن این تیم در رقابت های جام حذفی گرفته شد، بازیکنان توانستند بیشتر استراحت کنند و با حضور فرهاد کاظمی، بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرینات را دنبال می کنند. امیدوارم بتوانیم در طول فصل نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی در مورد بازی بعدی این تیم با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی با استقلال به طور حتم برای ما بازی سختی خواهد بود، زیرا استقلال در دیدار قبلی خود با ذوب آهن به پیروزی رسیده است. امیدوارم با حضور تماشاگران پر شور مشهدی بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم، در پایان این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص استقبال نکردن تماشاگران از بازی های خانگی این تیم گفت:این مسئله باید به صورت کارشناسی بررسی شود، یکی از مهم ترین دلایل آن تعطیلات لیگ برتر است که تمام برنامه ریزی باشگاه ها را دچار مشکل می کند.باشگاه سیاه جامگان یک باشگاه خصوصی است و حامی های مالی ما روی تبلیغات خود حساب باز کرده اند اما وقتی لیگ تعطیل می شود آنان از سرمایه گذاری خود دلسرد می شوند.

دقیقی در مورد عملکردش در تیم سیاه جامگان در این فصل افزود: من از هفته پنجم به این تیم اضافه شدم، هنوز به آمادگی کامل دست نیافته ام سعی می کنم با انجام تمرینات خوب در آینده ای نزدیک به شرایط ایده آل دست یابم و بتوانم در ادامه فصل برای تیمم مفید باشم و بازی های بهتری را برای این تیم به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار