مربی سابق تیم فوتبال نفت:

حق بازیکنان چرا داده نمی‌شود؟/ بهترین عملکرد نفت با ما رقم خورده است

مصطفوی گفت: این مسئله برای من جای سوال دارد که چرا حق و حقوق بازیکنان و مربیان فصل گذشته داده نمی شود و این مسئله به دور از مسلمانی است.

صالح مصطفوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور طلبکاران مقابل وزارت نفت اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که در ذهنم علامت سوالی وجود دارد که چرا مسئولان نفت نمی‌خواهند مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنند و چطور بازیکنان خارجی می‌توانند مطالبات خود را با شکایت به زودی دریافت کنند و این مسئله جای سوال دارد به نظر می‌رسد آنها به دلیل اینکه روادید خارجی دارند می‌تواند به راحتی این کار را انجام دهند اما چون روادید ما ایرانی است نمی توانیم پولی بگیریم.

وی ادامه داد: تنها چیزی که نباید یک کارمند در آخر ماه به آن فکر کند بحث حقوق و قراردادش است چراکه باید در طول یک ماه تمام تمرکزش بر این باشد تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد آیا بهترین عملکرد نفت با ما اتفاق نیفتاد؟ چرا حق بازیکنان داده نمی‌شود مگر غلامرضا رضایی بازیکنی نبود که برای سربلندی ایران گل به ثمر رساند و در حال حاضر این پرداخت نکردن مطالبات دور از مسلمانی است، دور از معرفت و عرفانیت خواهد بود.

وی درباره شرایط استقلال اظهار داشت: خدا را شکر روز به روز بهتر می‌شویم و با توجه به تلاش منصوریان و کادر فنی و غیرتی که بچه‌ها به خرج می‌دهند بهترین نتایج را به ثمر خواهیم رساند و با توجه به تمام سختی‌ها توانستیم به هماهنگی‌های لازم برسیم و با توجه به دو بردی که بدست آوردیم شرایط بهتر شده و تلاش می کنیم استقلال را به اوج برسانیم خداروشکر بزرگترین سرمایه‌های استقلال هوادارانش است و من و چند مربیان رفتنی هستیم اما این استقلال است که می‌ماند امیدوارم بتوانیم استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم سیاه جامگان تیم بسیار خوبی است و بازی های خوبی را تا به اینجای فصل انجام داده و ما نیز تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را برای تیم استقلال به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار