همدان؛

افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در همدان

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال خبر داد.

افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین جلالیان  با بیان اینکه 4 هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است، گفت: 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر در این استان با 37 هزار واحد آغاز شده بود، افزود: از 37 هزار واحد مسکن مهر احداث شده در استان 7 هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و 30 هزار واحد مربوط به راه وشهرسازی است.

وی با بیان اینکه 7 هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن و در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث شده است ، اظهار کرد: از این تعداد 5 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و 2 هزار واحد فاقد متقاضی است.

جلالیان یادآورشد: از 30 هزار واحد مسکن مهر احداث شده توسط راه و شهرسازی استان همدان ، 26 هزار واحد تحویل متقاضیان داده شده و 4 هزار واحد باقی مانده است  که 2 هزار واحد آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی عنوان کرد: 2 هزار واحد از مساکن مهر استان همدان به سال آینده موکول شده که این پروژه ها اغلب تعاونی ساز هستند و از محل آورده متقاضی تامین می شوند .

جلالیان در پایان خاطرنشان ساخت: 140 واحد در شهرستان ملایر و 80 واحد در همدان فاقد متقاضی است و بیش از یک هزار و 200 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر متقاضی ندارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.