سردار اشتری در مراسم تجلیل از ایثارگران نیروی انتظامی:

تکریم جانبازان و یاد خانواده شهدا توان خدمتی ناجا را افزایش می دهد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تکریم جانبازان و یاد خانواده شهدا توان خدمتی همکاران ما در نیروی انتظامی افزایش می‌دهد.

تکریم جانبازان و یاد خانواده شهدا توان خدمتی ناجا را افزایش می دهدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار  اشتری فرمانده نیروی انتظامی ناجا در همایش آیین یادی از اهل آسما‌ن‌ها و  مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی که امروز (یکشنبه) در مسجد ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: تکریم از ایثارگران و یاد خانواده شهدا باعث تقویت روحیه اعتقادی، معنوی و انقلابی همکاران ما در نیروی انتظامی شده و توان خدمتی ما را افزایش می‌دهد.

وی بیان داشت: امروز به مناسبت هفته ناجا از تعدادی خانواده‌ معزز و مکرم شهیدان در ستاد نیروی انتظامی به نمایندگی تمامی اعضا تجلیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص اقدامات پیشگیرانه تصریح کرد: ما معتقدیم که اقدامات پیشگیرانه می‌تواند بسیار موثرتر از اقدامات انتظامی بوده و حتی مقدم تر از آنها است.

وی ادامه داد: از آنجایی که شعار امسال ناجا همه با هم برای امنیت آرامش انتخاب شده تصریح کرد: مسئولان، مربیان، اساتید و فرزندان عزیز ما در مراکز آموزشی، با یکدیگر می‌توانند اقداماتی انجام دهند که بخشی از جرائم در حوزه اجتماعی کاهش یابد.

سردار اشتری ادامه داد: مردم، مسئولان، نخبگان نیز می‌توانند برای رفع معضلات اجتماعی دست به دست هم داده و موفقیت‌های خوبی را رقم بزنند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان گفت: هر جا همکاران ما به جمع مردم از جمله مساجد و محلات حضور پیدا کرده‌اند و مشارکت مردم را جذب کرده‌اند، اثرات مثبتی در کاهش جرائم رخ داده است بنابراین این هفته بهترین فرصت است تا همه با هم برای کارهای مشارکتی در جهت کاهش جرائم اجتماعی تمرین کرده و در طول سال آن را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار