قسمت سوم «دزد و پری» ساخته می‌شود

حسین قناعت به آخرین وضعیت فیلم های در حال ساخت و اکران خود خبر داد.

حسین قناعت کارگردان سینما در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال نگارش فیلم سینمایی «دزد و پری 3» هستیم.

وی درباره «قهرمانان کوچک» بیان کرد: تدوین این فیلم تا آخر هفته تمام می‌شود. از طرفی آرش بادپا در حال چیدن مقدمات ساخت موسیقی است.

وی در مورد «دو دزد و دو پری» که به «دزد و پری 2» تغییر نام داده، عنوان کرد: این فیلم آماده نمایش است اما هنوز پروانه نمایش آن صادر نشده و در اصل طبق برنامه ریزی انجام شده ابتدا در جشنواره کودک اکران می‌شود و بعد به اکران عمومی می‌رسد.
 
این کارگردان با اشاره به اینکه «دزد و پری 2» موردی جهت اصلاحیه ندارد، اظهار داشت: این فیلم مورد خاصی که به آن اصلاحیه وارد شود، ندارد و حتی می توان گفت از «دزد و پری» هم بهتر شده است.

قناعت اضافه کرد: «دزد و پری 2» همان فضای طنز، سرگرم کننده و پایان غافلگیرکننده برای بچه‌ها را دارد و مواردی در آن رعایت کردیم که مخاطب، مانند قسمت اول احساس خستگی نکند و خسته نشود.

قناعت درباره علت همکاری با بهروز مفید به عنوان تهیه‌کننده هر سه بخش «دزد و پری» خاطرنشان کرد: همین که «دزد و پری 1» توانست در میان ازدحام فیلم‌های پرمخاطب و نبود سالن‌های کافی با مخاطبان ارتباط برقرار کند، خوشحالم و مایه امیدواری برای همه از جمله تهیه‌کننده شد تا جایی که اعلام همکاری کرد. برای من نیز شانس بزرگی بود که با بهروز مفید به عنوان تهیه‌کننده‌ای باشخصیت و با سواد سینمایی همکاری می کنم.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عالی
آخرین اخبار