شیراز؛

68 درصد از متوفیان نتیجه استفاده نکردن از كلاه ایمنی

68 درصد از متوفیان درون شهری در شیراز به علت استفاده نکردن از كلاه ایمنی به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همایش فرهنگ یاران ترافیك، همیاران پلیس، راهوران محله و تقدیر از نمونه های ترافیكی در شیراز برگزار شد.  
در این مراسم سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان طی سخنانی ضمن تبریك هفته ناجا، بیان كرد: 68 درصد از متوفیان درون شهری در شیراز به علت استفاده نکردن از كلاه ایمنی به وقوع پیوسته است.  
وی با اشاره به كاهش 12 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در استان فارس، افزود: البته هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید همه اقدامات خود را با همكاری سایر نهادهای متولی اجرایی كنیم.  
رئیس پلیس ترافیك شهری راهور ناجا نیز گفت: در سطح كشور حدود 15 هزار راهور محله و 5 هزار نفر بازرس نامحسوس اقدامات خود را انجام می دهند.  
سرهنگ داوود قاسمیان افزود: طبق آمارهای موجود در سال 84 با وجود 4 میلیون خودرو، 27 هزار و 760 نفر كشته در سطح كشور داشته ایم.  
وی ادامه داد: در سال 94 با افزایش آمار خودروها به 18 میلیون، 16 هزار و 562 نفر در جاده ها كشته شده اند كه كاهش چشمگیری داشته است.  
سرهنگ قاسمیان گفت: امیدواریم با این روند و ارتقاء فرهنگ رانندگی در جامعه، آمار كشته شده ها روز به روز كاهش یابد.  
سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور استان هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء فرهنگ سازی پیرامون مسائل راهنمایی و رانندگی و ترافیك اعلام كرد.  
وی گفت: هوشمند سازی و نصب دوربین های كنترل تخلفات در سطح شهر شیراز به صورت ویژه در دست اقدام است.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار