ساری؛

رفع مشکل اشتغال مازندران با اجرای طرح های بهینه یاب

ثبت 3 هزار و 421 طرح کشاورزی تاکنون در سامانه بهین‌یاب زمینه اشتغال 11 هزار و 632 نفر را در مازندران ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور حیدرپور ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب تا پایان شهریور  بود، گفت: سقف اعتبار استان در سامانه بهین‌یاب 470 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات کشاورزی رتبه نخست در کشور دارد افزود: ‌هزار و 340 طرح در ستاد تسهیل به بانک‌های عامل معرفی شد.

وی گفت : تا کنون برای 328 طرح 72 میلیارد و 395 میلیون تومان تسهیلات پرداخت و برای 762 نفر اشتغالزایی ‌شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های خالی در بخش کشاورزی به نفع بهره‌برداران استفاده شود، افزود: کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی به‌جای اینکه به دنبال نقل و انتقال به سایر شهرستان‌ها باشند به دنبال انجام فعالیت‌های فنی و تخصصی در حوزه کشاورزی باشند.

حیدرپور گفت: با هیچ‌گونه نقل وانتقال و جابجایی کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی موافقت نمی شود و کارشناسان باید با جدیت تمام به انجام امور محوله بپردازند و تمامی فعالیت‌های روزانه آنان در دفاتر ثبت شود و مدیران نظارت و بازبینی بر کار آنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی تمام وقت باید در عرصه‌ها حضور داشته باشند و آمار و اطلاعات مزارع را اعم از برنج، کلزا، گندم، جو، سویا، باغ و سایر محصولات کشاورزی به‌صورت دقیق ارایه دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار