ساری،

خریداری 110هزار تن گندم مازاد از کشاورزان مازندرانی

110 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مازندران خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح ، استاندار مازندران در ششمین جلسه کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان با قدردانی از اقدامات شرکت غله در فصل برداشت و خرید گندم جوانه زده گفت : خرید گندم به خصوص جمع آوری گندم جوانه زده در راستای حمایت از تولید داخلی و کشاورزان توسط دستگاههای متولی و به خصوص شرکت غله شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: همه دستگاههای باید برای رفع مشکل گندم جوانه زده با شرکت غله همکاری و همراهی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز در این جلسه گفت:  بارندگی مستمر در زمان برداشت گندم که منجر به جوانه زدگی گندم در خوشه شد.

حیدرپور افزود : به منظور جلوگیری از بحران اجتماعی ، گندم از کشاورزان تحویل گرفته شد و ضرورت دارد گندم های جوانه زده تعیین تکلیف شود و در سامانه خرید گندم ثبت و نحوه مصرف آن نیز مشخص شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت : با موافقت کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان ، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 استان مازندران نسبت به ثبت گندم جوانه زده در سامانه خرید تضمینی گندم اقدام کنند.

سید محمد جعفری ، افزود: مکاتبات و اقدامات دستگاه های اجرایی استان در خصوص گندم ، آرد و نان با نظر و تائید مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار