کرمان؛

اختصاص رتبه نخست سرشماری اینترنتی به بردسیر

فرماندار شهرستان بردسیر از کسب رتبه نخست ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس ومسکن به این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛مجید نجف پور طی پیامی کسب رتبه نخست اطلاع رسانی ، تبلیغات و ثبت نام اینترنی هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن دراستان کرمان را به شهروندان بردسیری تبریک و ازمشارکت ونقش آفرینی آنها تقدیر و تشکرکرد.

متن پیام فرماندار به مردم بردسیر

خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد ولحظه ها را ماندگار مي سازد، واينک خبر شادمانه موفقيت شهرستان نيز مايه مباهات است.

با عنایت به شروع بزرگترین طرح آماری کشور از سوم مهرماه و بنا به اعلام سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان شهرستان بردسیر دربحث اطلاع رسانی و تبلیغات همچنین با ثبت آمارو اطلاعات بیش از هزارو ۷۶۰ خانوار به صورت خود اظهاری و اینترنتی موفق به کسب رتبه نخست استان شده است.

گفتنی است سرشماری نفوس و مسکن یک طرح ملی است که آحاد جامعه باید برای انجام دقیق آن تلاش کنند.

در سرشماری سال ٩٥، به منظور افزایش دقت و تسریع در دستیابی به اطلاعات و کاهش هزینه های دولتی، جمع آوری اطلاعات به صورت اینترنتی هدف گذاری شده است.

وی افزودسرشماری سال ٩٥ در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می شود و مهلت ثبت نام اینترنتی از ٣ تا ٢٥ مهر و ثبت نام حضوری از طریق مراجعه مأموران سرشماری به درب منازل از ٢٥ مهرجاری تا ٢٥ آبان است.

نجف پور خاطرنشان کردسرشماری نفوس و مسکن و لزوم درج آمار و اطلاعات دقیق و صحیح در سرشماری، اهمیت زیادی دارد و از آنجا که یکی از پارامترهای اصلی خدمات دولتی و عمومی در هر منطقه آمار جمعیتی آن است، آمار دقیق جمعیتی در برنامه ریزی های شهری و اختصاص بودجه های ملی و استانی تأثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.