خاش

همایش پلیس، امنیت و اصناف در خاش برگزار شد

همایش پلیس امنیت و اصناف در سومین روز از گرامیداشت هفته ناجا با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس و هیات مدیره اتحادیه های صنفی در ستاد فرماندهی انتظامی خاش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، امام جمعه خاش در این همایش نقش اصناف را در کار تولید و عرضه محصولات با کیفیت داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی مهم ارزیابی کرد.

حجت الاسلام محمدحسین میری تعامل و همکاری پلیس و اصناف را در خصوص امنیت، نظم و انضباط اجتماعی و کمک به تامین نیازهای جامعه بسیار با اهمیت خواند.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حکماء اهل سنت شهرستان خاش نیز با گرامی داشت هفته ناجا از تلاشها و همکاری ها و خدمات پلیس و تعامل اصناف با دولت و مردم و نیروی انتظامی قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان خاش هم از نقش پلیس و اصناف در راستای ارائه خدمات به افراد جامعه تقدیر کرد.

محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: اصناف از همان دوران قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی و سالهای بعد از پیروزی انقلاب به عنوان بازوهای مهم کشور توانسته اند در جهت تامین نیازهای جامعه موثر عمل کنند.

نور احمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف خاش نیز در این همایش بیان کرد: اصناف و بازاریان با ایمان و تقوا و رعایت حقوق شهروندی تلاش می کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و قطعا همکاری و تعامل اصناف با پلیس گره گشا و اصلاح کننده امور است.

سرهنگ پاسدار غلام رضا اربابی فرمانده انتظامی شهرستان خاش نیز گفت: پلیس در راستای ارتقای شاخص های خدمت به موضوع امنیت و برقراری نظم و انضباط اجتماعی می اندیشد و در این زمینه به همکاری و تعامل اقشار مختلف جامعه از جمله اصناف نیازمند است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: همایش ، پلیس ، امنیت ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار