سیستان وبلوچستان

امنیت استان مرهون همکاری و همیاری مردم با ماموران خدوم نظامی و انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان در نشست هم اندیشی پلیس، علماء شیعه و سنی، سران طوایف گفت: آنچه که امروز پلیس انجام می دهد؛ اقداماتی در راستای تامین امنیت، آسایش و رفاه همه ی مردم استان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، آیت الله سلیمانی افزود: هرچقدر همراهی و همیاری مردم با ماموران انتظامی وامنیتی بیشتر باشد؛ نفوذ دشمن برای ضربه وارد کردن به امنیت استان سخت تر می شود.

فرمانده انتظامی استان هم در این مراسم وحدت و همدلی را لازمه تثبیت امنیت پایدار در استان بیان کرد و گفت با حضور سران طوایف؛ ریش سفیدان و معتمدین و اقشار مختلف مردم در کنار پلیس امنیت موجود درسیستان وبلوچستان ایجاد شده است.

سردار رحیمی خاطردنشان کرد: دشمن وقتی احساس کرد بندر چابهار در مسیر تبدیل شدن به قطب اقتصادی آینده کشور قرار دارد؛ با ایجاد ناامنی و تبلیغات گسترده بدنبال دلسرد کردن سرمایه گزاران دولتی و خصوصی در این منطقه افتاد.

وی همچنین از سران طوایف و معتمدین خواست تا مردم را برای همراهی و همکاری بیشتر با پلیس در مسیر تامین و ثبات امیت در استان ارشاد کنند

فرمانده انتظامی استان در خصوص امکان قصور مامور پلیس در حین ماموریت هم گفت: اگر مشخص شود که مامور نیروی انتظامی حتی یک درصد در ماجرایی مقصر است، با آن مماشات نخواهد شد.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی برای تامین امنیت استان گفت: امنیت بالاترین سرمایه و یکی از بخش های مهم توسعه در هر جامعه است.

مولوی اسماعیل زهی افزود: همه باید بدانند در سایه امنیت توسعه؛ سازندگی؛ شغل و عمران و آبادانی ایجاد می شود و حمایت از افراد خدومی چون ماموران نیروی انتظامی که برای ایجاد امنیت تلاش می کنند یک وظیفه است.

وی با قدردانی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ حرمت بزرگان و عقاید اهل سنت گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب تسکین دهنده دلهای مسلمانان بود و ما نیز اعلام می کنیم به هیچ عنوان اجازه هتک حرمت به برادران و بزرگان شیعه را به کسی نمی دهیم.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان همچنین اعتیاد را عامل مهم دیگری در ایجاد ناامنی بیان کرد و افزود: بخش عمده ای از ناامنی ها توسط افرادی ایجاد می شود که گرایش به اعتیاد دارند.

مولوی اسماعیل زهی گفت: وظیفه همه است تا برای مقابله با گرایش جوانان به اعتیاد تلاش و ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار